söndag, oktober 11
Det börjar bli kväll. jag cäms har just ätit en supergod hemlagad pizza. om ni nånsin undrar varför jag alltid pratar om mat är det för att jag inte har gjort nåt annat. oftast sitter jag och kollar på bilder på datorn, eller läser nåt super intressant om etnometodologi. jei. och det kanske jag inte alltid orkar skriva om här. men om det finns frågor kring etnometodologi eller nåt annat kan man ju alltid fråga mig. Om någon undrar hur jag mår i dag, så mår jag bra. allt är nog bra igen efter fredagens lilla incident. det var nog inte så farligt som det låter, även om det var väldigt skrämmande. men ni behöver inte ligga sömnlösa över det eller så. Här kommer lite uppiggande bilder från min sköna söndag:

Camilla och jag utforskade parkområdet i Åbo. väldigt skönt med promenad.
Superfin park. skönt väder, även om man känner hösten i luften nu. camilla påstår att det skall snöa inatt. usch.
Man vill ju bara sätta sig ner med någon man älskar där.

Såhär fint har vi det i vårt vardagsrumsfönster när solen lyser. ah!

Nu blir det filmkväll här. vi kompromissar med att se en "emma"-film och en "camilla"-film.

Filmer: 
Dude where´s my car och Pride & Prejudice 

gissa vems som är vilken?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar