torsdag, januari 21


jahapp, första lediga dagen. började med att stiga upp klockan 1. hur gick det till? sen såg jag på tv, åt. besök av mor, far och hunden. sen jaa-du. äh, de har inte hänt nåt. vistades utomhus till butiken för att köpa glass med min sambo. sen såg vi en film. kiss, kiss, bang, bang. mycket trevlig film. en såndär man ser en torsdagkväll som känns sådär halvt tråkig. nu ska jag läsa lite, inte nåt djupt utan bridget jones diary. jepp. uh. nä. har inget roligt eller intressant att komma med i dag. nope. borde skaffa ett liv, jag vet jag vet.

Skojig sak som hänt: har tydligen ringt sundin, vänta skall hitta en bild på killen,


(festlig bild på sundin från när vi var 15 år och mycket vuxna och djupa och intelligenta. japp)

nåjaa, tillbaka till saken. jag har alltså ringt sundin halv 2 på natten igår. hm?
tror jag undrade vad han gjorde. hm? i militären?
hm?
jag är bra intelligent jag också ibland.

nå, inte tänka på sånt nu.
skall äta min grape och dricka lite vatten.
pus.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar