måndag, oktober 26

dårar rusar in

I dag rusar jag omkring som ett litet yrväder och oroar mig över saker som det egentligen inte är så väldans bråttom med. Det gick ju kanske inte speciellt bra i min sociologitent, men jag kommer igen! Så nu skall jag sluta oroa mig över det. (punkt)

Annars har faktiskt den här dagen varit riktigt trevlig.
Fick till exempel mitt LUSH-paket! De var riktigt trevligt, nästan som när man öppnar en julklapp! Så jag tänkte att ni också skall få vara med och öppna paketet:



create animated gif

Ungefär så gick det till. mums mums.

Sen var jag till Ulrikas och så hur hon bodde, lite pinsamt att jag inte varit dit ännu med tanke på att jag känt henne i hur många år som helst och att vi har bott här nu i två månader. ve och fasa. men det var en riktigt trevlig liten lägenhet hon hade. och så fick jag supergoda brownies och vaniljte. så om det är så bra där varenda gång så kanske jag skall överväga att flytta in!

Men nu skall jag leta reda på mina yogakläder och pallra mig iväg på det!

Vi hörs senare. puss.

1 kommentarer:

Anonym sa...

emma, hur sir yogaklæder ut? he låter skojit på na vis. /nina

Skicka en kommentar