torsdag, oktober 15

en liten uppdatering!

I går besökte jag + alla andra flickor Ellen. Hon bjöd på mumsiga fattiga riddare och gott sällskap. 

I väntan på fattiga riddare! Lyssna på musik, prata skit och sitta på datorn, såndär standard tidfördriv i Åbo.
Mirjam kom också, tur att hon också lever ännu med sina stressiga dagar. hinner ju knappt ses nångång.
Jag fick äran att vispa grädde med Josses mommos gamla el-visp, som var den effektivaste jag prövat genom mina år.
Efter riddarna blev de lite mera tidsfördriv av samma sort som före riddarna, fast vi förflyttade oss till det ny-"renoverade" vardagsrummet
Ulrika pompade på en boll så man knappt fick med henne på bild!

Sen gick jag hem för att möta pappa som kom ner tillbaka från Nykarleby! Lika kul som alltid att träffa sin familj!

nu STUDIER! urf.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar