söndag, oktober 25

Lite check-up!

Det händer ju nog hela tiden en del i mitt liv. Tänkte göra en såndär liten veckokoll såhär på söndagen:

Lördag:

Gick ut på längpromenad med hunden i duggregnet. oljerocken på så går allt!
Sen blev det ABC med Catrin och marika å natta
Vi drog vidare till Netti för att se folk, där var inget folk så jag å Catrin drog till mäccen på franska med vitlöksdip. Där pratade folk högljutt om sina sexliv. de ville vi inte veta nåt om så vi drog hem!

Fredag: Hemma med föräldrar för att ställa till 30-årskalas. Tittade på idol.


Torsdag:
Skrev min juridiktent, men började dagen med att tappa 4 prydnadspumpor på Hankens gårdsplan och komma försent till tent! Vilken toppenbörjan på dagen...
Körde hem från Åbo. Jag fick glida med Passaten från Björneborg för min far började somna vid ratten. Så jag körde 240 km med Katie Melua.


Onsdag: Vad hände då? Kommer inte ihåg nånting. Lämnade in böcker till bibban. Lunchade med folk och pratade om hur snygga alla var vid Gado. Sen är det ett tomrum.

Tisdag: Mirjam fyllde 19! Jag skrev en tent. Sen kalasade jag på tårtor vid Mirjam. Sen gick jag till Bremer för att dricka en öl. Den gick inte ner. Så jag delade gladeligen med mig av den. Sen trodde vi det var en hejdundande fest vid Sode. det var de nog. men skabbigt som bara den...

Ellen, Anna och Veronica var i alla fall glada vid Sode.
Camilla, Ukki och Pia kollar på foton..
Anna-Sara hos Mirjam
Ellen och födelsedagsbarnet!

Måndagen gick åt till att läsa läsa läsa. Eller nej, nu ljuger jag ju! Jag fick ju inget gjort. Lunchade med Anna Su, te vid mansikkapaikka och sen gick jag på stan hela dagen. och så kollade jag på Criminal Minds. jepp. så var det ju!

Nu vet ni precis vad jag har gjort hela min vecka!


1 kommentarer:

Pia sa...

Jag tror jag säger paupaupau på den fina bilden. Ifall någon satt och funderade på detta.

Skicka en kommentar