söndag, november 8

denna helgen

Är hemma i kära nykarleby! tjohotjo.

Har träffat Lina den fina som kommit hem från Indien med massor av hennetatueringar och chaité-krydda åt mig. så nu skall jag koka chai varenda dag resten av vintern/hösten (här är massor av snö och iskallt) för det doftar jul. mums.

Igår gav vi oss ut på små äventyr i natten. Dansade galna danser på tha floor i jeppis och drack pina colada på madison. jees. Jag fick denhär låten på hjärnan efter kvällen. Det är nog min för tillfället favorit-partylåt. men sen när har black eyed peas varit dåliga?

Nu har jag dock blivit extremt förkyld och kan inte andas genom näsan ser lite ut som den här killen:


Så jag är inte speciellt charmig för tillfället. Men med lite mammas mat och mycket svensk tv skall jag nog vara på fötterna igen rätt snart skulle jag tro. om inte den skamliga svin-infuensan slagit till. uscha mig.

Nu skall jag dansa till lite "I gotta feeling" och bli frisk.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar