tisdag, november 24

mitt drömhem:

har en längre tid samlat på mig bilder lite här och där på inredning jag tycker är underbar. var så goda och njut av drömhemmet!

se tavlor!
se täcke, se tavlor, se golv
en uteplats vill jag ha!
en underbar soffa. vackra former
jag vill ha det skrivbordet. tror det blir mitt nya söka på loppis-fynd.
tavlor, tavlor, tavlor
vill ha den lampan och vimplarna. ooooh
där vill jag sova.
älskar det här köket.
kanske ett rosa hem?
tänk, en duk att ha över fotöljen.
där skulle jag vilja läsa en bok
älska älska älska. mycket. råddigt. men så hemtrevligt.
se vilken stor tavla. och retro. älska retro.


så skall vi bygga ett hem?

2 kommentarer:

AnnaAa sa...

fullkomligt UNDERBART. jag flyttar gärna in i ditt drömhem, bums!

Ellen S sa...

JAAA! golvet är jag helt såld på. o så mycke annat också!

Skicka en kommentar