söndag, december 6

en dag i några bilder

Det här är en av dedär dagarna som börjar med att man stiger upp på fel sida. uscha mig.


så då var jag bara trött och drog på mig hemmakläder.

satte mig småningom till ro vid skrivbordet. där satt jag tills det var alldeles mörkt ute.

så mycket att lära sig på så kort tid. kom ändå igenom nästan allt.

min middag bestod av svamprisotto med ett stekt ägg. det var riktigt gott, fast det ser mera ut som något man inte skall säga för då börjar man må dåligt på riktigt.

här har jag veckans att-göra-lista. kan nu stryka över nästan all juridik för att sätta siktet på nästa stora punkt, nämligen kvinnovetenskapsboken + presentation.

längtar efter att få fara hem. även om jag möts av en stor hög böcker att pressa mig igenom även där. men jag vill hem till min hund och min mamma och tysta gator som man kan gå över precis när man vill, var man vill och hur man vill. jag vill ligga mitt på gatan och titta på snöflingor.

men det är bara några dagar till nu.

nu skall jag se på love actually och skaffa lite mera julkänsla!
pus.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar