måndag, december 7

Sitter och försöker göra nåt vettigt.

Här sitter jag ännu, en dag till. Försöker lära mig om fodringar i lagen och juridiktenten närmar sig i galopp i dag. I morgon är det för sent att lära sig mera. Usch. jag skulle bara vilja gömma mig bakom pepparkaksbak och pektering av alla julklappar jag köpt i dag. Har alla klappar klara nu. Istället sitter jag och pysslar ihop en klapp åt mig själv. Underbaraclara ordnar en tävling och jag hoppas naturligtvis på att vinna en liten julklapp. ojoj. nej nu skall jag verkligen skärpa mig. det borde ni också, antar jag. men först kan ni ju vara med och pyssla outfits ni med: http://www.folkbladet.nu/?p=162179

Så ja. nu fodringar och obligationsrätt och avtalslagar och skadeståndslagar och allt annat som jag borde tycka att är jätteintressant men som just nu bara gör mig ledsen och trött. ack så trött.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar