onsdag, december 9

sneak a peak


Kära familj. Här är era julklappar för året. Nu får ni gissa vad ni skall få ända till julafton.


Ni andra får se på min väldigt vardagliga klädsel för dagen. Satsade mera på min fina frisyr i dag. Sen blev den förstörd i bajsvädret. Men annars är det en bra dag. Har hållit mitt förträffliga föredrag om The Dialect of Sex och sexualitet i dag. Det gick ypperligt. Sen träffade jag Ellen för en lunch och så dök Ukki och A-S upp och joinade. Nu skall jag se klart en film och inte göra NÅNTING. tills Abbe kommer och så skall vi laga den jobbiga folkrättsuppgiften. Uscha mig. Efter det är jag bara en sida kvinnovetenskap ifrån att åka hem. Försöker förtränga att det väntar 3 sociologiböcker och en hemtent på mig där hemma. Nej Nej. Det är bara pepparkakor, paket och rosetter som väntar mig där hemma.

Men puss på er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaha du Emma: nu igen skapar du hemligheter. Jag e så lycklig över hemligheten som kom idag :)tänkte att jag sku lägga några små saker i paket än i kväll och sen bara sjunka ner framför tv:n. Annars så ser de där paketen goda ut !!!! kram

abbe sa...

Förlåt mitt övergivande :(

jag gillar att se mitt nya smeknamn in action though! ;)

Skicka en kommentar