torsdag, januari 14
dagen:

- ryska. lärde mig säga da, ja tot.
- ryskaläxa i bibban. hm hm hm.
- lunch med kristiina och andrea. stackars andrea stressar som en liten dåre.
- kaffe med sniku och ellen 10 meter från var jag lunchade. sen anlände massa andra sköna människor och vi skrattade oavbrutet långa stunder.
- hem och se på dr. phil i studiesyfte.
- olja möblerna så nu glänser de som aldrig förr
- en snabbis med abbe och ellen på kuka. vi konstaterade att man borde hitta en man med kromosompar xxy för att han skall kunna kompletera kvinnan fullkomligt. efter denna utomordentliga upptäckt gick jag å ellen på lite kläd/sko/strumpbyxjakt. jag köpte ett sammetsband med en stor slokande rosett som passar mig ypperligt och ellen hittade silkesskjorta och ett par gröna handskar.
- sen hem för lite linssoppskok och dusch.
- källarrådsmöte på K
- hjälpte abbe att söka efter gömda och glömda människor på kåren
- ett glas vin och nachos på bremer som räckte flera timmar. så skönt med en lugn prata-om-allt-kväll.
- nu kväll om man skall orka med en föreläsning och en aktiv mor i morgon. det blir ju shopping i den stora staden i morgon. tjo!

pus.
emma

0 kommentarer:

Skicka en kommentar