måndag, januari 11


jag har tänkt på en del saker i dag. som till exempel hur otroligt fint Goldfrapp sjunger. Sen tänkte jag att jag har det bra jag när jag stod och packade upp mina kläder i min garderob som jag inte alls tyckte om från början men som nog är rätt bra egentligen. Så jag tror jag skall sluta klaga för en liten stund och bara njuta av att det är så jädrans bra ibland. Jag har kommit på vad jag vill läsa. Jag har börjat med ryskan jag alltid velat lära mig och kan till och med säga välkommen. Tänka sig. Jag har kommit fram till att jag nog skall läsa sociologi som jag alltid har velat och ingen tråkig folkrätt som i slutändan skulle vara ett bra val, men nu tänker jag banne mig göra det som känns roligast och bäst i hjärtat.
Så i dag är en bra dag fast jag måste stiga upp 6.45 för att hinna hitta till ryskan. Och det här kommer ju ändå bli en så avslappnad och skön period så ojoojojoj!

Sen kom jag just på en sak som skulle kompletera min lägenhet fullkomligt. Jag skall köpa ett dominospel. Jag menar vem vill inte spela domino och dricka te när hela himlen är alldeles röd av gatlycktornas ljus i dimman. mums mums mums. Så i morgon efter grupparbete i sociologi går jag till tiimari på dominojakt. jajjamensan!



pus.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar