onsdag, januari 27

Dagen till ära



För att det är onsdag i dag och en sån där dag när man inte riktigt vet vad man vill göra så tänkte jag delge lite av mina favoritbloggar utanför de dagliga Nio till fem, Kenza, Sigrid, Elsa och Underbara Clara.

Tror det blir rätt många tips så ni får bara försöka hinna med!
Jag börjar från början på min oändliga lista på små vägar att fly från vardagen.

1. Simply Breakfast, se på makalösa bilder av frukost. I brist på tips på morgonen eller bara för att det är rätt skojigt att se vad en annan människa äter på morgnen och läser eller gör.


2. The Cherry Blossom Girl är en fantastisk liten fransyska som älskar kläder. Hon gör massvis med modereportage från hennes garderob och bilderna är ofta alldeles underbara.

3. Om du är intresserad av design på något sätt, överhuvudtaget, så tror jag att Design is mine är din sida. Här finns precis ALLT om design. Kort, kläder, inredning, pyssel, vaser, möbler...you name it!

4. Sedan till min stora hatkärlek för tillfället. Nämligen Foki. Jag vet inte om jag älskar eller hatar denna 16-åriga thailändska med rosa-glittriga saker och jobbig röst. Men på något sätt fascinerar hon mig. Det är något, men jag har inte kommit på det ännu.

5. Jag älskar, älskar, älskar hennes bilder! De är fantastiska!

6. Om man behöver recept på något gott så skall man söka här eller här! Canelle et vanille har även underbara bilder och både sött och salt. Söta saker fokuserar som namnet avslöjar mera på just sött men har även goda brödrecept.

7. Vill man ha nyttig mat igen skulle jag kolla in Klara eller Anna. Där får man recept som får en att må bra i längden.

8. Den här New York-tjejen samlar vackra bilder som i ett fotoalbum från längesen.

9. Om man är sugen på lite ny musik eller ett gott boktips är Jennys POPKOLL the place to be. Här samlas vackra toner med goda råd om ett och annat.

10. Sista namnet på listan får bli Dollyblond som jag hittade via en av mina favoriter Kenza. Dollyblond ger konkreta stylingtips i form av små bilder med pilar och allt. Annars är hon bara en snällare version av Blondinbella.


kommer bilder från bloggarna senare. men nu måste jag rusa så jag hinner med bussen ut till pappa. återkommer.
pus.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar