torsdag, januari 7

dagen:

i dag har jag och Zelma packat mina saker. Det var otroliga mängder saker jag skall släpa med mig. Först ville zelma att jag bara skulle ta med henne så hon satte sig demonstrativt ner i väskan. sen sov hon där en stund och sen snodde hon saker av mig hela dagen.



hohojaja.
nu är allt packat och klart för lördagens avfärd. känns lite konstigt att åka ner till åbo igen. tråkigt men roligt på samma gång. jag tror de skulle kännas bättre om jag inte hade en enorm tent framför mig. men sen blir det ju skojigt när bästaste elle flyttar in nån vecka tills hennes lägenhet är klar. så det är väl egentligen plus minus noll och man får väl fokusera på det positiva som vanligt. AH! sovmorgnar och té...
pus.

2 kommentarer:

elle sa...

så snällt att jag får husrum! ska bli kul :)

o vad ser jag, är det en tröja högst på sista bilden? en sån har jag letat efter i eeevigheter!

emma sa...

jepp, det är en tröja. hemstickad och köpt på loppis för nån euro. du får komma och söka på loppis i ö:botten. det är där man fyndar!

Skicka en kommentar