måndag, januari 25

Det finns vissa dagar, och i dag är en sådan.



...när man liksom aldrig vill komma igång. Man är varken pigg eller trött. Varken glad eller ledsen. I dag är en sådan dag. Efter att jag kom mig iväg till ryskan i morse har allt bara gått så väldigt långsamt. Borde gå och handla mat, men jag vet liksom inte vad jag vill ha eller behöver.

kanske mjölk, tomater och?
äh.

Sen borde jag också skriva referat på min sociologibok, har kommit 4 rader nu. Sen tog mina ord slut. Känner liksom bara inte för det. Får inte till det.

Inte ens vädret kan ju bestämma sig i dag. Det vet inte om det skall vara sol eller om det skall snöa.

Urf. Skall maka mig iväg till butiken nu i alla fall. Kanske det klarnar vad jag skall ha när jag står vid hyllorna.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar