lördag, januari 2

VAD ALLA VÄNTAT PÅ

Det här har folk väntat på...och nu får ni det på den här killens begäran --->


ECI
jag å pia e hotta as usual
cäms å pia e också fina
pia speciellt, och absolut på den här bilden
ellu och camilla spekulerar
jag, cejtrin och marika poserar
korv-werkken och nissas chissan funderar på småtimmarna.
jonas visar vad han har i fickan
rääv och sabina har heart to heart samtal
jonas ger sig in på musikkarriären och ser livrädd ut.
folk verkar ha otroligt roligt
en fin pose-bild på fina människor
jag och anna har alltid roligt ihop
pia å ukki var också på plats
marika och eci är söta
jonas var på gång
anna tycker om sitt vin
ibland är jag och marika sötare än vanligt
sabina och anna poserar fint från början av kvällen
catrin och hennes +1
pojkarna spelade lite musik för oss
mitt bordssällskap och jonas skumppa
jonas visar hur man öppnar en skumppa, de gick ju bra till sist
catrin är pågång
vår salong.

Så var mitt nyår, hur var ert?

2 kommentarer:

Abbe/Ace sa...

härlit härlit!
ser kul ut o du är fin som vanligt!

tusse månflicka sa...

det är alltid roligt att fira nyår med de allra bästa!

Skicka en kommentar