måndag, mars 8

nåt stort på gång

det är nåt stort på gång kära vänner. något stort.

kommer som de flesta andra finlandssvenskar flytta min blogg till ratata.fi

det innebär i sin tur att jag återupptar min gamla adress: thosedancingdays.papper.fi -> thosedancingdays.ratata.fi

skall försöka få den ändrad så snabbt som möjligt till nåt coolt och klatshigt. men det kräver ju tid. kommer nog blogga kvar här tills allt är fixat precis som jag vill ha det! tjoho.

orsaken är den att det kommit till min kännedom att ni inte han kommentera på min blogg här. plus att allt bara varit jobbigt att fixa på blogspot. har inte fått sidan som jag vill ha den och allt bara krånglar. så nu skiter jag i det här och flyttar.

lite omväxling när man blivit året äldre skadar ju aldrig.

kyss.

1 kommentarer:

Ass sa...

man kan visst kommentera, man måste bara klicka två gånger :P

Skicka en kommentar