onsdag, oktober 28

En sån där dag.

I dag är en såndär dag när man vill så mycket och kan så lite. Har tent i morgon så den skall jag läsa på. Sen kommer min mor hit i morgon så då borde man ju reda upp lite här så hon inte blir ledsen och sur över all den förödelsen här är. Och jag borde laga mat för det kurrar i min mage. Och jag borde börja ta fram min sociologiska teori igen. MEN JAG VILL INTE! usch usch usch. eller jag vill, men de finns ingen ork. Fast det brukar ju bli bättre när man får lite mat i sin mage. så den punkten skall jag uppfylla nu.

Det är också en sån där dag som är otroligt otroligt lång, även om den går så otroligt snabbt att man inte hinner med.

usch. jag tycker inte om dessa dagar.

nu ärtsoppa, tror jag.

1 kommentarer:

Anonym sa...

ta de riktigt lugnt me städningen. sånt e mammor speciellt bra på:)de ska bli så kul att komma dit!!!bussen e framme 8.20 o jag tror ja tar taxi om jag inte skymtar dej på stationen. nej sov du bara tills jag ringer.har just fört Z ti Källbackan. snyft!stor kraam fr mam

Skicka en kommentar