fredag, oktober 9

god morgon världen



först: (ett rätt underbart hem jag hittade igår)


god morgon!

i dag vaknade jag på det där underbara sättet man bara gör nån gång om året. man vaknar av att det är helt tyst och känner. åh, jag skulle få sova längre men jag är pigg och vill ha espressokaffe och en ruccolasmörgås. och sen rullar man runt i sitt täcke och ler åt hur skönt livet kan vara ibland. sen stiger man upp och går till köket och lagar en ruccolasmörgås och espressokaffe. dricker ett glas piimä och tar en förkylningstablett för att bota sin höstsnuva.

så underbar var min morgon. nu sitter jag här och läser om parsons systemteori. mjäh. inte lika underbart. men jag är nöjd ändå. 

om en sund skall jag på konstmuseum och sen blir det att dammsuga lägenheten, plocka upp i rummet och laga ugnspotatis. och ikväll skall jag ut en stund med linda, emma och kira. tjohoo!

men nu: KONCENTRERA SIG PÅ SYSTEMTEORI.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar