söndag, oktober 18

kick me out kick me out

så har det gått en till dag med att läsa om sociologi. urf. känner mig sådär väldans trött i mitt lilla huvud! och i morgon fortsätter vi med det. mycket mycket att läsa. skulle liksom inte orka tenta om allt igen. usch, nej. så nu läser vi istället.
fast nu har jag unnat mig ansiktsmask och hårinpackning. så jag blir en vacker flicka tills i morgon. man kanske inte är speciellt vacker just nu, men de blir ju dessto bättre.
har ju kanske glömt att säga att jag färgade mitt hår i fredags. så nu är jag sådär väldans jätteblond igen. som när jag gick i 8an. bara att jag har skippat korkskruvslockarna och de rosa kläderna.
vad har jag annat att komma med. var vid ASS igår och åt pizza och kollade på idol från fredagen. sådär skön slöarkväll. IGEN. men det är skönt. man har så mycket annat just nu så när kvällen kommer vill man bara rulla ihop sig till en boll och mysa under en filt.
strax skall vi ge oss av till Pias för att äta mat. vet inte vad det blir och jag är rätt mätt på mandariner men det är alltid skönt att få mat serverad. utan att man behöver diska efteråt. jaaa! tjohoo.

nej men kära vänner, nu skall jag ta och gå i duschen och ta bort denhär geggan ur håret.
ni kan ju höra på det här så länge:


0 kommentarer:

Skicka en kommentar