söndag, oktober 18

nu blev de natten!

i dag kom det snö. några små flingor som föll ner pladask och blev till vatten. men det var snö i alla fall, mina vänner. snö. så tänkte på ronja rövardotter och de små söta men irriterande rumpnissarna!
sen har dagen gått åt till att läsa och läsa och läsa på sociologi. usch. men de börjar kännas lite bättre nu. sådär smått på klart. så de ska väl nog bli riktigt bra imorron skulle jag tro. har hela dagen på mig eftersom jag e helt ledig! så jag ska läsa, äta mandariner och sen skall jag väl inte göra så mycket mer.
just nu skulle jag mest vilja se en bra film eller dansa! oh. sommar och gräs som den här bilden:





mmm...nancy sinatra får mig att tänka på sommaren. när man känner värmen över hela kroppen när man ligger på stranden och hör på vattnet. ah.



sov gott, dröm vackert och vakna glad. som min kära far brukar säga.
puss.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar