måndag, oktober 19

kväll och dags att somna in

kom just hem från veckans yoga, jag vet att jag rätt ofta pratar om min yoga. men jag tycker om yoga. rättare sagt älskar jag nog nästan yoga. det liksom fascinerar mig. och så blir man rätt snabbt bättre på det. man känner varje vecka att "i dag lärde jag mig nåt nytt!" vilket jag inte så ofta har känt med alla olika sporter, grenar, gympor, pass, gym och allt vad jag nu har prövat på. så de känns lite som att hitta hem! I dag lärde jag mig att göra det där som han gör på min bild. de var inte så läskigt bara jag kom mig upp. haha, vilket har tagit mig en månad. så nu känner jag mig stolt. nästa vecka skall jag banne mig klara av att lyfta upp mig själv i en såndär invecklad lyftande lotus-ställning. man liksom dinglar i skräddarställning i luften. ser skitcoolt ut men det är lite pain. men först skall jag äta min fil med mammas krusbärssylt och dricka ett glas mjölk och sova på saken.

imorron är det sociologitent. urf. men det går nog bra nu när jag kan lägga knäna vid öronen. då skall jag väl kunna skriva något smart om social integration också. antar jag. blä! jag e nervös. jag brukar inte vara nervös, jag har inte varit nervös på år och dagar. senast var nog på matteskrivningen. och den gick ju inte direkt över förväntan. usch. nä, nu skall vi andras lugnt och gå och sova.

puss. sov gott!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar