måndag, oktober 12

och så börjar vi på nytt

det är måndag. igen. och de känns faktiskt helt okej. förvånansvärt okej. har fått gjort precis allt jag skulle i dag, de va ju inte speciellt mycket, men ändå nåt. efter lunchen med ellen gick vi lite på stan och kollade på saker vi inte har råd att köpa. insåg att de inte heller fanns nåt jag ville köpa, de var mycket positivt. juridikstudiecirkeln slutade med att vi bara satt och pratade om allt annat än just juridik, men man måste ju ha ett socialt liv också brukar de ju säga här på universitetet. sen följde anna mig till min yoga. ah, jag älskar yoga. även om man bara vill lägga sig ner och gråta ibland när ens muskler krampar och andningen är långt ifrån lugn och sansad. men de va skööönt ändå. klarade av en invecklad yogaterapi-ställning idag som var sådär invecklad koncentrationsgrej som var lite pain men då kände jag mig ytterst duktig. mmm.

 nu skall jag äta en kiwi, borsta mina tänder och lägga mig och läsa mina 10 sociologisidor som jag har kvar för dagen och sen kanske lite "mig äger ingen". MYCKET LÄSVÄRD BOK som handlar om en flicka som bor med sin alkoholiserade pappa. så sorglig men ändå så söt på nåt motsägelsefullt sätt. 

puss kram.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar