tisdag, oktober 13

vinst

oj! jag har just producerat 2000 ord om olika saker inom kvinnovetenskapen. känner mig otroligt stolt. har ju kanske varit lite dålig på att uppdatera i dag men det är just för att jag verkligen har gjort nåt vettigt idag också. snart skall jag iväg på glasskalas till Andreas (trevlig ålänning) som har fyllt år. och det känns riktigt bra att få lämna den här lägenheten efter 6 timmar. man blir lite galen. och nu när jag dessutom fått klart en massa saker måste man ju fira på nåt sätt. så ikväll får gossip girl-kvällen med flickorna ge vika. tur är ju att man kan se på gossip girl imorron istället! då kommer också pappa ner, så då får jag min efterlängtade Chocolatefilm och lite familjekänsla. det saknar man nog ibland. även om man trivs superbra!
imorgon börjar även min intensiva juridik-plugg. skall lära mig ALLT! yey.
suck suck, jag ser fram emot vecka 44 när alla tenter är över och jag förhoppningsvis har klarat dem också! men det skall nog gå bra. pepp pepp pepp!!!


nej, men puss, vi hörs senare!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar