lördag, november 14

biobesök


jag och min far skall på bio ikväll. vi tänkte se den här filmen:




Efter filmen skall jag iväg och vakta vid kvällens vilda disco som min kära syster ordnar åt de små liven i stan. så kvällen är fylld av äventyr. tror de blir riktigt trevligt.

I morgon bär det av tillbaka till Åbo och studier. skall nog bli skönt att få komma tillbaka, även om mammas mat är god och hon är världens bästa lika som resten av min familj. Men man vänjer ju sig så förvånansvärt snabbt vid att välja mat själv och vid att få stiga upp precis när man vill!


Den lilla svarta skall också med till södra Finland i morgon. Så om man hälsar på under lilla jul får man se det lilla monstret!

1 kommentarer:

AnnaA sa...

Oh, har själv funderat på att gå och kolla den filmen. Rapportera om den var sevärd!
Ses på måndag, friska och krya(?) ;)

Skicka en kommentar