söndag, december 20

bara därför att:

Eftersom min vän Anna Su fortfarande inte startat "the next-Kenza"-bloggen så måste jag ju läsa Kenzas blogg fortfarande. I dag hade hon en såndär tråkig lista. Så den snor jag och så tvingar jag alla att läsa den. (hade egentligen tänkt lägga upp bilder på mitt hus här i norr, men så blev de julgodis bak med mamma och en sväng till Madison i jeppis me Sundin istället...)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag var godkänd i juridiktenten, still.


Vad gjorde du kl 08 imorse: sov som en liten gris


Vad gjorde du för 15 min sedan: såg slutet på Stardust och åt hemlagad pizza

Det sista du sa högt: "Och så glittrade de tillsammans på himlen för evigt."


Det senaste någon sa till dig: "Nå, så gollot."


Vad har du druckit idag: Mjölk, Te, äppelsaft, vatten, pepsi


Vad var det senaste du åt: Hemlagad pizza


Vad var det senaste du köpte: Ljus sirap


Vad är det för färg på din ytterdörr: I norr har jag en vit dubbeldörr och i söder har jag en brun valvdörr


Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och mörkt


Godaste glassmaken: Hmm... choklad


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på förälskelse vid första ögonkastet


Sover du tungt: Oftast sover jag tuuuungt, på senaste tiden inte alls tungt.


Drömmer du mardrömmar: Aldrig. Bara den där att man faller när man håller på att somna.


Trivs du med ditt jobb: Jag jobbar inte, jag studerar. Men när jag jobbar trivs jag oftast bra bland mina moppar och skurmedel.


Favoritklädsel: Just nu trivs jag i min randiga silor-bomullströja jag hittade på loppis med min scarf i rött mönster från loppis och mina chinos från JC (I LOOOOVE LOPPIS!)


Favoritlåt just nu: Move your feet med Senior Junior


Vad ser du om du tittar till höger: Ett klädberg.


Vad gör dig glad just nu: Jullov, nyårsplanering, att tenterna är godkända (ett frågetecken med sociologin ännu...), vit jul, klädfynd, julbak, vänner...

Vad ska du göra härnäst: Lägga på mig pyjamas och gå och sova.


Höger eller vänsterhänt: Så vänster man bara kan bli


Humör just nu: Rätt trött faktiskt


Favoritgodis: Choklad. (punkt.)


Kläder just nu: mina favoritkläder, kolla nån fråga uppåt.


Sommarplaner: Jobba, jobba, jobba och gå på nån festival.


Hur många kuddar sover du med: 2 st


Spelar du något instrument: Spelar lite gitarr, men det är inget att skryta med direkt.


Morgon eller nattmänniska: Förrmiddagsmänniska.

Vad är viktigast för dig: Vänner, familj, studier, att trivas.


Är du kittlig: MYCKET!


Snarkar du: Aldrig. Nej.


Stjärntecken: Jag är nog en liten fisk.


Äckligaste insekten: Kackerlackor. Alla kryp är äckliga om det är mycket av dem på ett och samma ställe


Längtar du mest efter just nu: Att få sova och att få bara vara i morgon.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar