torsdag, december 10

det ger en lite hopp

Visste ni att Mrilyn Monroe var storlek 42. Hon var inte size zero som är "eftersrävansvärt" i dag. Jag blir så glad över att höra sånt. Att en av världens främsta förebilder när det kommer till utseende inte var en liten pinne. Att hon var normal stor. Vad som också överraskar mig är att jag aldrig någonsin tänkt på att hon inte är smal, jag har alltid tänkt att jag skulle vilja se ut som Marilyn. Tänka sig. Så nu alla flickor skall vi sluta räkna morötter och njuta av vad vi fått. Så som Marilyn gjorde. Se och njut:


3 kommentarer:

Pia sa...

Ungefär som Kate Winslet. Hon är vacker.

Abbe sa...

Haha,PRECIS. Right on spot girl.

Läste för någon dag sedan att Liz Hurley sagt att om on vore lika stor(!) som Marilyn Monroe skulle hon vilja dö.

!!!!

Jag trodde jag ville dö en smula efter det.

Ellen S sa...

jag har tänkt på samma sak! former liksom. inga pinneben. spread the word :)

Skicka en kommentar