torsdag, december 10

OH!

det har varit en lång dag med mycket att göra. först vaknade jag till och med före klockan 12. åt min morgongröt. drack ett glas mjölk. sen påbörjade jag en lång stund med traktaträtten. jag och traktaträtten är inte riktigt alltid på samma linje. så vi hade lite små dispyter i dag. men efter en lång stund var mina 2 sidor ändå fyllda med tankar kring land X och Y och land A och B. uscha mig. nå. sen har jag yrt omkring i lägenheten och städat upp den. efter några veckors effektivt tentläsande hade mitt rum förvandlats till ett kretslopp av kläder och jag var rädd för att något hade börjat leva. men nu är det städat överallt igen. thank god. när jag skulle påbörja min kvinnovetenskapsuppgift kom min far och vi drack lite te och åkte ut till Mylly för att köpa wc-papper (ja, wc-papper.) så vi köpte det och gick och äta lite mat på rosso. sen har vi kollat på nobelfesten och tv-nyheterna. min far tycker det är mycket roligt med svensk tv. haha.

nu sitter jag här och försöker ta mig igenom den här otroligt inte intressanta texten om feministisk teori och jag vill verkligen inte läsa den. men i morgon kommer min syster och hon brukar inte vara speciellt bra på att ge mig läsro, om jag skall vara riktigt ärlig. så nu skall jag plåga mig igenom de här så jag får gå in till stan i mogon och köpa lite saker åt min mor och sen måste jag ju packa för en månad. ÅH! vad behöver man under en månad?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar