onsdag, oktober 14

god natt.


hej, antagligen har de flesta av er redan gått och sova. jag är ledig i morgon och sitter därför fortfarande här och låtsas att jag gör nåt som verkligen behöver göras precis just nu. har kommit hem från Andrea som bjöd på glass med sås, mums, och trevligt sällskap. är alltid så skoj att lära känna lite nya människor istället för dehär man sitter med dag ut och dag in, även om de är otroligt roliga/trevliga/underbara de med. annars har jag väl inget nytt att komma med. har ju inte direkt hänt så mycket sen sist... men det kommer lite bilder från dagen naturligtvis.

Födelsedagsbarnet Andrea, glad och nöjd!
Ellen var också på kalas!
Anna och Alexandra vid Andreas på glass och saft.
Kaffe/ lunch med Laura på dagen...
Det har blivit höst. Så väldigt många löv. AH!

Man skall ju hata hösten, men de gör inte jag. Men först måste jag sova lite innan jag njuter av alla färgerna igen. tjihoo.

sov gott, puss.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar